És un equip amb diverses aplicacions i de gran ajuda per a ensenyar l’alumne a “a pensar amb base científica”.
No requereix de coneixements formals de cap àrea temàtica en concret i pot ser emprat per alumnes d’edats compreses entre els 10 i els 70 anys.
L’activitat proposada és molt apropiada per complementar qualsevol curs de ciències i suficientment concisa per ser desenvolupada en una única sessió de laboratori.
L’objectiu fonamental d’aquest equip és que l’alumne aprengui a resoldre un problema, emprant un mètode científic.
A partir d’observacions indirectes els alumnes elaboren una hipòtesi -basada en l’experimentació- sobre la configuració interna d’un OB-SCERTAINER®. Si es necessari, la modifiquen. Finalment, poden comprovar si la hipòtesi de configuració que havien establert era correcta o no.
L’equip consta de 24 caixes opaques (2 grups amb 12 estructures interiors diferents) i les boletes d’acer corresponents.
AQUEST EQUIP POT SER UTILIZAT PER 24 ALUMNES TANTES VEGADES COM ES VULGUI.